ORDER FORM

ORDER FORM
NAME:
EMAIL (important, so pls check carefully before sending ):
HANDPHONE NO:
DELIVERY ADDRESS:
LIST OF ORDER & QUANTITY:
DELIVERY METHOD:
PAYMENT VIA: CIMB MAYBANK PUBLIC BANK Western Union
PAYMENT PERIOD : (After received Confirmed Order email )
Put a website form like this on your site.

Tuesday, December 17, 2013

HARUM MALAM


HARUM MALAM ATASI BAU BADAN DALAM 2 HARI


Harum Malam pemikat hati - Bau badan merupakan perkara yang mana tidak ada seorang pun yang sukakannya.Malah mereka sendiri tidak sedar samada badan mereka berbau atau tidak.Hanya orang disekeliling kita sahaja yang menyedari perihal ini.Mungkin orang disekitar kita berani menegur.Untunglah kalau ditegur.Kalau tidak?Macam mana kita nak tahu ye?

Kalau dah tak suka,baik tegur depan-depan dia.Tapi secara baik la.
Berikut merupakan penyebab badan berbau:
1.Kurang menitik beratkan kebersihan diri
2.Pengambilan makanan yang tidak seimbang
3.Gangguan genetik
4.Ketidakseimbangan hormon
5.Stress
6.Penyakit

Kadang-kadang akibat kuat bekerja dan peluh berlebihan juga boleh membuatkan badan berbau.Tapi takkan la kita nak pergi mandi 2 jam sekali semasa bekerja gara-gara badan berbau kan?Jadi dalam entri kali ini, kita akan kongsikan kepada anda produk yang boleh mengatasi masalah bau badan ini.

 


 HARUM MALAM 

Harum Malam, membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti seharian.


KELEBIHAN HARUM MALAM :-

- membantu menyegar & menyihatkan badan.


- mencantikkan & menaikkan seri wajah.

- membantu menghilangkan bau badan & mulut

- melegakan panas badan.

- menegangkan payudara.

- memulihkan rasa rapat.

- mengencang otot kewanitaan.

- menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.

- menambah keharmonian suami isteri.

- menyihatkan rahim.

- mencantikkan payudara agar sihat & montok.


HARGA:

RM39 (sm) / RM43 (ss)


TERMASUK POSLAJU



Membantu Mengatasi Keputihan
Pada mereka yang mempunyai masalah keputihan yang teruk sampai berbau boleh la try Harum Malam. Cuba dan tengok kesan dia macam mana. Insyaallah boleh membantu anda mengatasinya.




sesuai juga untuk anak-anak yang remaja lebih-lebih lagi perempuan sebab bila diorang dah start akil baligh, selalunya diorang akan alami masalah bau badan. Al-maklum la hormon baru nak stabil. Macam kita dulu-dulu la hehehe...









LEBIH MANTAP, KETAT DAN NIKMAT!


✔ Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
✔ bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
✔ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
✔Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
✔ Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
✔ Mengurangkan tekanan dan tension
✔ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

ANTARA KHASIAT LAIN HARUM MALAM...

1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4. Melegakan panas badan.
5. Menegangkan payudara.
6. Memulihkan rasa rapat.
7. Mengencang otot kewanitaan.
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9. Menambah keharmonian suami isteri.
10. Menyihatkan rahim.
11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.


Golongan yang sesuai ambil HARUM MALAM :-

✔ WANITA BERKAHWIN

✔ ANAK DARA

✔ WANITA BERPANTANG

✔ SESUAI UNTUK YANG MENYUSUKAN ANAK

✔ SESUAI UNTUK USIA 50 KE ATAS


Bagaimana Rasa Harum Malam??

Kalau yang susah nak makan ubat tu jangan risau sebab rasanya memang sedap. Rasa MADU. Memang sedap. Cara nak makan pon mudah saja amik 2x sehari. So aku amik waktu bagi before breakfast dan sebelum tidur.


Cara penggunaan Harum Malam

Pagi: 1 sudu sebelum sarapan
Malam: 1 sudu sebelum tidur
(seeloknya guna sudu plastik kerana mengandungi madu)

** Lagi sedap if simpan dalam peti sejuk

p/s; 
* Time period boleh minum
* Halal jakim semua ada. dah lebih 7 tahun dalam pasaran.. complete


Apa saya rasa setelah menggunakannya?


Secara jujur,pada mulanya susah untuk minum atau ambik makanan tambahan.Tetapi apabila diberi peluang untuk merasai sendiri khasiat Harum Malam ini,tanpa berfikir panjang, terus minum sejak semalam. Pagi ni bila  bangun,rasa kulit muka tegang sedikit. Macam cantik pulak rasa hari ni.Erkk =.=”(Sila muntah hijau sekarang). 
Rasa kedut-kedut bawah mata pun dah kurang sikit.Hehehe.Badan pun tak letih walaupun semalam dah tidur lewat.Jadi Ayu syorkan korang semua khususnya wanita,korang perlu cuba produk Harum Malam ini dan rasai sendiri kehebatannya!Lain orang,lain rasa dan kesannya bukan?

Selain itu Harum Malam juga boleh merapatkan hubungan intim suami isteri.Yang ni tak nak ulas lebih Hehe..
Harga
1 botol RM39 (sm) / RM43 (ss)
3 botol RM100 (sm) / RM110 (ss)
* free pos


CARA MEMBUAT PESANAN ANDA

SILA ISIKAN Order Form
@ whatsapp/viber/sms 0123645407
@ Email : idayu2510@gmail.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARA MEMBUAT PESANAN ANDA



SILA ISIKAN Order Form
@ whatsapp/viber/sms 0123645407
@ Email : seriqistinaayu@gmail.com

SELEPAS INVOIS DITERIMA ...SILA BUAT PEMBAYARAN SEPERTI AKAUN DIBAWAH:

CIMB: 14270011988526 (NORIDAYU BINTI MOHD SABILAN)

MAYBANK: 164753004305 (NORIDAYU BINTI MOHD SABILAN)

  • Jika menggunakan perbankan online letakkan email kami sbg 3rd party email. Juga digalakkan copy & paste transaction.
  • SMS : 0123645407 – AYU/
  • Email:seriqistinaayu@gmail.com

1.Pembayaran hendaklah dibuat sekurang2nya sehari sebelum hari penghantaran.

2.Bayaran yang diterima pada hari Sabtu & Ahad akan di Pos pada hari Isnin.

3.Penghantaran Setiap Hari Isnin hingga Jumaat.

4.Khidmat Pos Laju digunakan untuk tujuan penghantaran.

TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN PARA PELANGGAN KEPADA KAMI.